Harley-Davidson paziņo par jauno TWIN Custom revolūciju

[23.08.2017]

Lai atzīmētu Harley-Davidson®115.gadadienu, kompānija laidīs klajā revolucionārus “custom” tipa motociklus: Astoņus jaunus Softail® modeļus, kuros būs apvienota Dyna® motociklu jauda un spriganums, kombinācijā ar Softail® motociklu unikālo izskatu. Tie ir izstrādāti uzņēmuma visu laiku lielākā Produktu Attīstības Projekta ietvaros. Jaunajiem motociklu modeļiem ir stingrāks un daudz vieglāks rāmis. Tie īpaši ražoti, lai izturētu jauno Milwaukee-Eight® 107 un 114 balansējošās vārpstas darbību un dzinēja griezes momentu. Kopā ar izturīgo priekšējās piekares dubulto vārstu un vienkārši pielāgojamo, slēpto aizmugures amortizatoru, agresīvā stila 2018 Softail® modeļi ir ātrāki, vieglāki un ar labāku vadāmību, salīdzinot ar to Big Twin iepriekšējiem modeļiem.

JAUNA ŠASIJA, RĀMIS & AUGSTA KOMFORTA PIEKARE

Jaunie Softail® motocikli ir ar labāku vadāmību, vieglāku, izturīgāku rāmi, kura forma un funkcija tagad būs “piepacelta”, piedāvājot pilnīgi modernu braukšanas veidu, tomēr saglabājot klasisko “hardtail” izskatu. Jaunās šasijas ieguvumi: pieaudzis pagrieziena leņķis vairākiem modeļiem, spēja asāk veikt pagriezienus, efektīvāka ātruma uzņemšana, mazāks svars un vieglāka motocikla kustības uzsākšana noņemot no sāna balsta, salīdzinot ar iepriekšējiem modeļiem.

Jaunā tipa cauruļu rāmis, kura ražošanā izmanto oglekļa tēraudu, tiks izmantots par pamatu 2018. gada Softail® motocikla šasijai un, kombinējot ar aizmugurējo balstiekārtu, būtiski paaugstinās šasijas izturību. Rāmis pats būs par 65% stingrāks, salīdzinot ar šībrīža Softail® motocikliem, kas ļaus sasniegt 34% pieaugumu kopējā šasijas stingrībā. Jaunais dizains arīdzan panāks mazāku sarežģītību, par 50% samazinot detaļu skaitu un par 22% samazinot metinājumu vietas.

Ir paredzētas divas unikālas aizmugurējās balstiekārtas – viena šaurām un otra platām aizmugurējām riepām. Platās šasijas svars būs par 5.89 kg vieglāks (15% svara samazinājums) nekā šobrīd, kamēr tievā šasija kļūs par 8.16kg vieglāka (20% svara samazinājums). Aizmugurējā balstiekārta novadīs riteņa kustību uz “monoshock” (centrālo amortizatoru) amortizatoru, kas ir paslēpts zem sēdekļa, saglabājot tās pašas tīrās, klasiskās “hardtail” rāmja līnijas.

Jaunie priekšējās piekares, augstas veiktspējas dubulto vārstu amortizatori – pirmo reizi izmantoti 2017. gada Touring modeļos – nodrošina lielisku amortizāciju, kas ir līdzīga “cartridge” dakšai, taču ar uzlabotu amortizāciju. Tā ir optimizēta kā komfortablai relaksētai gaitai, tā arī ātrākai un straujākai braukšanai. Pārbūvētā priekšējās balstiekārtas ģeometrija (dakšas leņķis) uzlabo motocikla vadāmību.
Jaunā “monoshock” piekare saglabās klasisko “hardtail” izskatu, taču pilnīgi pārveidotā ģeometrija uzlabos brauciena kvalitāti, saķeri un kontroli. Iespēja viegli regulēt amortizatoru, motociklistam ļaus pārvadāt līdz 217 kg smagu kravu, tādējādi paaugstinot pasažieru komfortu un nodrošinot optimālu vadāmību.

Jaunie Softail® modeļi būs līdz 17 kg vieglāki nekā iepriekš, uzlabojot jaudas-svara attiecību, kas nodrošinās motociklam straujāku paātrinājumu, labāku bremzēšanu un vieglāku manevrēšanu pagriezienos. Atsevišķi modeļi nāks kopā ar speciālām riepām, kas paredzētas, lai vēl vairāk uzlabotu braukšanu ar jauno Softail® šasiju. Šīs riepas satur optimizētu konstrukciju un uzlabotus materiālus, drošai, ilgstošai braukšanai jebkuros apstākļos. Jaunie sēdekļu veidi un materiāli nodrošinās sēdvietas piemērotību plašākam motociklistu lokam un lielisku komfortu ceļošanai.

Radīt:

But autoriem
ASHBURN +15°C.
LV
Pasākumi
UA-90270640-1